Nuffnang

Tuesday, May 18, 2010

"Jackie Chan" Jual Ikan Di Singapura

Lihat, 'Jackie' jual ikan di Singapura

Seorang penjual ikan di Singapura telah menikmati perniagaan yang baik kerana ia kelihatan seperti seorang pelakon yang popular Jackie Chan, dilaporkan China Press.
Zhang Sui Xing, 48, yang telah menjual ikan di sebuah pasar di Jalan Ratu selama lebih dari 20 tahun, wanita datang ke kiosnya kerana dia mirip pelakon.
"Banyak pelanggan memanggilku Jackie Chan dan juga merujuk orang lain untuk membeli dari saya.
gerai saya juga akhirnya disebut sebagai 'warung Jackie Chan', "katanya.

Seorang pelanggan mengatakan bahawa banyak orang Zhang tahu kerana ia 90% penampilan Chan, dengan hidung yang besar, gaya rambut dan otot.
Zhang berkata, dia tidak bertemu Chan secara langsung tetapi telah menonton semua filem-filemnya.

Dia juga bertindak dalam filem Singapura, aku tidak bodoh, memainkan peranan Chan.
"Banyak orang juga meminta tanda tangan saya. Ketika aku mengatakan aku tidak Chan, mereka bertanya adakah saya saudara Chan dan berkeras meminta tanda tangan saya, "katanya.

Zhang juga menikmati diskaun kerana penampilannya dan pembantu jualan mengizinkannya pelanggannya untuk memotong barisan melihat lebih dekat ke arahnya.




Zhang: "Ramai juga orang meminta tanda tangan saya.

No comments:

Post a Comment